Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w dniu 7 lipca 2014r. zostały wdrożone następujące funkcjonalności:
1. Rozbudowa zakładki Dyplom o możliwość uzupełniania pełnego składu Komisji egzaminu dyplomowego (w celu wykazania składu na protokołach egzaminów dyplomowych*:
- z pisaniem pracy dyplomowej: przewodniczący, recenzent, opiekun pracy dyplomowej
- bez pisania pracy dyplomowej: przewodniczący, członek (członkowie) komisji egzaminacyjnej
2. Panel rozliczenia z biblioteką: instrukcja obsługi znajduje się w dziale FAST/Instrukcje
*Istnieją dwa sposoby dodania składu komisji (w zakładce Dyplom):
- „ręcznie” (pole tekstowe)
- wybór z „drzewka” z bazy FAST (opcja Dodaj lub Wybierz)
Dodany skład komisji (dla jednego studenta) może zostać zapisany dla grupy studentów. W tym celu należy skorzystać z opcji „Zapisz wybranym osobom”: po uprzednim zaznaczeniu studentów z listy. Lista pól do grupowego zapisu została rozszerzona o skład komisji egzaminacyjnej.
Uwagi:
- Przed wygenerowaniem protokołu, należy zapisać zmiany (dodanie składu komisji) w zakładce Dyplom.
- Różnica pomiędzy opcją „Dodaj” a „Wybierz” polega, na tym, że „Dodaj” używana jest do dodawania kilku członków komisji egzaminacyjnej, natomiast “Wybierz” umożliwia dodanie tylko jednej osoby, np. przewodniczącego, opiekuna pracy dyplomowej lub recenzenta.
- W sytuacji, gdy członkowie komisji egzaminacyjnej wprowadzani są ręcznie, należy rozdzielić nazwiska „przecinkiem”.
W sytuacji, gdy członkowie dodawani są przy pomocy opcji Dodaj, „przecinek” wstawiany jest automatycznie.
Jednocześnie informujemy, że została zmieniona nazwa pola „Pod kierunkiem” na: “Opiekun pracy dyplomowej/promotor”.