Szanowni Państwo
uprzejmie informujemy, iż od dnia dzisiejszego możliwe jest oznaczanie złożenia przez przyjętego kandydata na studia “deklaracji wyboru kierunku”.
Funkcja ta, dostępna jest w zakładce INDEKS pod listą kierunków wybranej osoby. Kierunki osób spełniających kryteria złożenia deklaracji (a więc osób, które nie były wcześniej studentami oraz dostały się na więcej niż jeden kierunek prowadzony w trybie stacjonarnym) są wyszczególnione kolorem czerwonym.
Poniżej lista najważniejszych zmian względem zeszłego roku:
– zmiana nazwa z “oświadczenie” na “deklaracja”;
– możliwość wprowadzenia poświadczenia studiowania na innej uczelni (wtedy wymagane jest podanie nazwy uczelni i wprowadzenie danych dokumentu poświadczającego studia/ukończenie studiów na innej uczelni publicznej) – przypominamy, iż zgodnie z zapisem Uchwały student nie musi składać deklaracji wyboru kierunku, jeśli studiuje lub jest absolwentem UG lub innej uczelni publicznej;
– zmiana typu zdarzenia, który dodaje się do niewybranych kierunków po złożeniu deklaracji- było “wygaszenie IRK”, a teraz jest “rezygnacja na podstawie deklaracji z dnia XXXX-XX-XX”.
Aktualna instrukcja zostanie wkrótce umieszczona w dziale “instrukcje”.
Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 02.07.2012 – 13.07.2012
Ponadto wprowadziliśmy:
· zmiana w oknie “Wstaw semestr”: po kliknięciu “Wstaw semestr” automatycznie ustawiany jest teraz kolejny od bieżącego nr semestru, rodzaj semestru(zimowy/letni) oraz pasujący rok akademicki;
· napisanie instrukcji z obsługi modułu SYLABUS: nowa instrukcja dla koordynatorów kierunków oraz uaktualnienie instrukcji dla nauczycieli ;
· dodanie przedmiotów do konwertera na prośbę Wydziału Ekonomicznego;
· przygotowanie statystyk dotychczasowych zapisów dla SJO;
· drobne korekty w sylabusach w zakresie zmian nazewnictwa.
Najważniejsze poprawione błędy
· poprawienie dodawania kwoty stypendiów dla wypłat awaryjnych z miesiąca przyznania lipiec, do wypłaty w czerwcu;
· poprawienie kilku błędów w zapisach na lektoraty;
· Poprawienie zapisywania danych o praktykach w zakładce DYPLOM.
Uaktualnione raporty
· poprawienie roku generującego się na decyzji o przyznaniu stypendium;
· wprowadzenie graficznych zmian w raporcie potrąceń (dodanie nagłówka, kolumny “kwota po potrąceniu” itp);
· poprawienie decyzji o skreśleniu (dokument ten generował się niepotrzebnie na dwóch kartkach);
· korekta podstawy prawnej w zaświadczeniu dla absolwentów (po 2009r);
Ponadto dodaliśmy kolejne funkcjonalności do Systemu IRK:
· zmiana nazewnictwa nagłówków list generowanych z Systemu;
· do raportu statystyk z kierunków dodano datę zakończenia rejestracji,;
· wprowadzenie odejmowania kwoty płatności dodanej do Systemu IRK na podstawie wpłaty dokonanej na subkonto w FAST;
· przy kierunkach z dodatkowym kryterium różnicującym osoby wyświetlamy wartość tego kryterium, dodatkowo poza rankingiem widocznym dla kandydatów dodaliśmy także kolumnę na listach kierunkowych, żeby można było szybko wyłaniać osoby bez tego kryterium itp.