Archiwum miesiąca July, 2014

Szanowni Państwo,

 

uprzejmie informujemy, że w dniu 18 lipca 2014r. w związku z licznymi uwagami/wątpliwościami związanymi z obsługą panelu rozliczenia z biblioteką funkcjonalność ta została wyłączona.

 

O zmianach w zakresie obsługi studentów rozliczonych/nierozliczonych z biblioteką zostaną Państwo powiadomieni po zakończeniu prac.

Karta Polaka

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujmy, że w dniu 11 lipca 2014r. został dodany kolejny dokument tożsamości: karta Polaka.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 7 lipca 2014r.  zostały wdrożone następujące funkcjonalności:

1. Rozbudowa zakładki Dyplom o możliwość uzupełniania pełnego składu Komisji egzaminu dyplomowego (w celu wykazania składu na protokołach egzaminów dyplomowych*:

  • z pisaniem pracy dyplomowej: przewodniczący, recenzent, opiekun pracy dyplomowej
  • bez pisania pracy dyplomowej: przewodniczący, członek (członkowie) komisji egzaminacyjnej

2. Panel rozliczenia z biblioteką: instrukcja obsługi znajduje się w dziale FAST/Instrukcje

*Istnieją dwa sposoby dodania składu komisji (w zakładce Dyplom):

  •  „ręcznie” (pole tekstowe)
  • wybór z „drzewka” z bazy FAST (opcja Dodaj lub Wybierz)

 

Dodany skład komisji (dla jednego studenta) może zostać zapisany dla grupy studentów. W tym celu należy skorzystać z opcji „Zapisz wybranym osobom”: po uprzednim zaznaczeniu studentów z listy. Lista pól do grupowego zapisu została rozszerzona o skład komisji egzaminacyjnej.

Uwagi:

  1. Przed wygenerowaniem protokołu, należy zapisać zmiany (dodanie składu komisji) w zakładce Dyplom.
  2. Różnica pomiędzy opcją „Dodaj” a „Wybierz” polega, na tym, że „Dodaj” używana jest do dodawania kilku członków komisji egzaminacyjnej, natomiast “Wybierz”  umożliwia dodanie tylko jednej osoby, np. przewodniczącego, opiekuna pracy dyplomowej lub recenzenta.
  3. W sytuacji, gdy członkowie komisji egzaminacyjnej wprowadzani są ręcznie, należy rozdzielić nazwiska „przecinkiem”.

W sytuacji, gdy członkowie dodawani są przy pomocy opcji Dodaj, „przecinek” wstawiany jest automatycznie.

Jednocześnie informujemy, że została zmieniona nazwa pola „Pod kierunkiem” na: “Opiekun pracy dyplomowej/promotor”.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 3 lipca został udostępniony panel ewidencji daty (terminu) ważności badań lekarskich studenta znajdujący się w zakładce Zdrowie.

Instrukcja obsługi w/w panelu została zamieszczona w dziale FAST/Instrukcje.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 1 lipca 2014r. w godzinach popołudniowych została udostępniona zmiana obsługi panelu wyliczania średniej ocen, a mianowicie:

dodano opcję umożliwiającą wyliczenie średniej ocen (bez ocen negatywnych) oraz wygenerowanie raportu Zaświadczenia o wysokości i sposobie wyliczenia średniej uzyskanej przez kandydata na studia*

*aby wygenerować zaświadczenie, należy wybrać opcję “Średnia ocen”, następnie w panelu liczenia średniej, wybrać opcję np. “Zaznacz wszystko”. Po wybraniu zajęć, dla których średnia ocen ma zostać wygenerowana, należy wybrać opcję “Policz” i “Bez ocen ndst.” Wówczas w oknie komunikatu zostanie wykazana wyliczona średnia wraz z możliwością wygenerowania w/w zaświadczenia dla kandydata.