Archiwum miesiąca July, 2013

Uprzejmie informujemy, iż od dnia dzisiejszego (22.07.2013) w FAST możliwe jest wprowadzenie “drugiego dyplomu” do kierunku studenta. Funkcja ta powinna być wykorzystywana wyłącznie w uzasadnionych sytuacjach (np powtarzanie seminarium dyplomowego).

Opcja ta dostępna jest wyłącznie w sytuacji, gdy student otrzymał dwie negatywne oceny z egzaminu dyplomowego. Dodanie drugiego dyplomu znajduje się w górnej części zakładki DYPLOM.

Szczegółowa instrukcja obsługi wkrótce zostanie umieszczona w instrukcji obsługi FAST.

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym, tj 17 lipca 2013  od godziny 18:00 planowana jest przerwa konserwacyjna Akademickiego Systemu Teleinformatycznego FAST. Przerwa, która będzie trwać ok godzinę, związana jest z wprowadzaniem w FAST nowych funkcjonalności zakładki Indeks.

W związku z tym, od dnia jutrzejszego w FAST dostępne będą nowe funkcjonalności  zakładki INDEKS w FAST, które obejmują:

· „panel zgód”

· rozbudowaną obsługę studiowania awansem

· rozbudowaną obsługę powtarzania semestru

· obsługę Indywidualnego Planu Studiowania

· obsługę Indywidualnego Programu Kształcenia

· rozbudowaną obsługę urlopów

· obsługę wymiany międzyuczelnianej

· rozbudowaną obsługę zezwolenia na warunkowe zaliczenie przedmiotu

· rozbudowaną obsługę „grup” po stronie indeksu w FAST (dodawanie do grup, przenoszenie między grupami, usuwanie z grup itp.)

Zmiany zakładki Indeks związane są z wdrażaniem w Uniwersytecie Gdańskim Indeksu Elektronicznego.

Instrukcja obsługi „nowego indeksu” dostępna jest w dziale Instrukcje w Portalu Pracownika (menu FAST).

Jednocześnie informujemy, iż trwają prace nad obsługą:

· rozliczania semestrów wg uzyskania wszystkich ocen pozytywnych dla roczników idących wg IE, z raportem rozliczenia;

· zaawansowanego narzędzia do raportowania zdarzeń ;

· obsługi „drugiego dyplomu” (związanego z powtarzaniem seminarium);

· rozbudowanej obsługi „zdarzeń kierunku”;

· pozostałych „zgód”, tj: różnic programowych, zamiany zajęć itp.

O terminie wdrożenia kolejnych funkcjonalności będziemy informować na bieżąco.