Archiwum miesiąca October, 2010

Szanowni Państwo

w związku z pracami nad integracją Portali  tworzonych przez nas Systemów (Portal FAST, Portal Finansowo – Księgowy, Portal Nauczyciela Akademickiego, Portal Pracownika itp ) uprzejmie informujemy, iż

od dnia 3 listopada 2010 dostęp do Akademickiego Systemu Teleinformatycznego FAST będzie możliwy wyłącznie z Portalu Pracownika (https://pp.ug.edu.pl) .

Przekierowanie na prawidłową stronę – tj. https://pp.ug.edu.pl – po wprowadzeniu adresów „fast.ug.edu.pl” praz „pn.ug.edu.pl” nastąpi automatycznie.

Logowanie do Portalu Pracownika, celem uruchomienia aplikacji FAST, będzie możliwe za pomocą dotychczasowych loginów i haseł FASTa oraz PN.

UWAGA!! Dostęp do odcinków płacowych na Portalu Pracownika będzie możliwy wyłącznie przy pomocy loginu i hasła do Portalu Pracownika (gdzie loginem jest numer pracownika) – autoryzując się na PP loginem i hasłem z FAST, nie będzie można odczytać odcinka płacowego.

Niedawno dodaliśmy w FAST angielskie wersje niektórych dokumentów:

Dla studentów (obecnie dostępne już w dwóch wersjach językowych):

  • Zaświadczenie o studiowaniu
  • Wniosek o przelewanie stypendium na konto
  • Karta urlopowa
  • Zawiadomienie o repecie
  • Ślubowanie studenta
  • Decyzja o skreśleniu
  • Poświadczenie odbioru indeksu
  • Poświadczenie odbioru indeksu i ELS
  • Poświadczenie odbioru ELS
  • Poświadczenie odbioru dyplomu
  • Poświadczenie odbioru dokumentów przez absolwentów

Dla doktorantów zostały dodane nowe dokumenty (w dwóch wersjach językowych):

  • Zaświadczenie o studiowaniu
  • Ślubowanie doktoranta
  • Poświadczenie odbioru świadectwa
  • Poświadczenie odbioru indeksu
Dla podyplomowych (tylko w języku polskim)
  • Zaświadczenie o studiowaniu
  • zaświadczenie o nabytych kwalifikacjach

W dniu dzisiejszym udostępniliśmy raport “szczegółowa lista osób z wydziału” (dostępny w dziale “listy studentów”. Raport ten zawiera dane przygotowawcze do S10. Założenia do niego zostały przekazane do OI z Działu Kształcenia. Generowanie raportu trwa kilka minut.

Założenia raportu:

  • Student obcokrajowiec studiujący na dwóch kierunkach jednego wydziału wykazany jest tylko na kierunku, na którym immatrykulacja była najwcześniej.
  • Niepełnosprawny student studiujący na dwóch kierunkach jednego wydziału wykazany jest tylko na kierunku, na którym immatrykulacja była najwcześniej.
  • Absolwent jest liczony dopiero wówczas. gdy ma uzupełnioną datę obrony w zakładce “Dyplom”

W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy w FAST nową funkcję dotyczącą obiegu blankietu ELS. Zmiany dotyczą archiwizacji studenta na kierunku odbioru ELS (lub oznaczenia stanem wygaszono IRK) w przypadku, gdy ELS jest oznaczona „w dziekanacie” lub/i została „przedłużona” (ale nie została wcześniej odebrana przez studenta):

· w przypadku, gdy archiwizowany student ma inny aktywny kierunek na innym wydziale -pojawi się komunikat o konieczności ZWRÓCENIA ELS DO CENTRUM PERSONALIZACJI. Automatycznie zostanie nadany status „zwrot do CP ELS”. W sytuacji tej, ELS należy zwrócić do CP ELS. Legitymację z CP ELS odbiera upoważniony pracownik z Wydziału, na którym student ma aktywny kierunek.

· w przypadku, gdy archiwizowany student ma aktywny kierunek na tym samym wydziale, lub nie ma innego aktywnego kierunku- pojawi się komunikat, że aktualna ELS została przeniesiona do ARCHIWUM. Automatycznie zostanie nadany status „archiwizacja”. Proces odbioru ELS jest zgodny z procesem „przywrócenia ELS”, opisanym w załączniku do zarządzenia w sprawie ELS (zgłoszenie się studenta do dziekanatu kierunku, na którym ELS została archiwizowana, odebranie ELS z teczki studenta po podpisaniu poświadczenia przywrócenia ELS).