Szanowni Państwo
w związku z pracami nad integracją Portali tworzonych przez nas Systemów (Portal FAST, Portal Finansowo – Księgowy, Portal Nauczyciela Akademickiego, Portal Pracownika itp ) uprzejmie informujemy, iż
od dnia 3 listopada 2010 dostęp do Akademickiego Systemu Teleinformatycznego FAST będzie możliwy wyłącznie z Portalu Pracownika (https://pp.ug.edu.pl) .
Przekierowanie na prawidłową stronę – tj. https://pp.ug.edu.pl – po wprowadzeniu adresów „fast.ug.edu.pl” praz „pn.ug.edu.pl” nastąpi automatycznie.
Logowanie do Portalu Pracownika, celem uruchomienia aplikacji FAST, będzie możliwe za pomocą dotychczasowych loginów i haseł FASTa oraz PN.
UWAGA!! Dostęp do odcinków płacowych na Portalu Pracownika będzie możliwy wyłącznie przy pomocy loginu i hasła do Portalu Pracownika (gdzie loginem jest numer pracownika) – autoryzując się na PP loginem i hasłem z FAST, nie będzie można odczytać odcinka płacowego.
Niedawno dodaliśmy w FAST angielskie wersje niektórych dokumentów:
Dla studentów (obecnie dostępne już w dwóch wersjach językowych):
Dla doktorantów zostały dodane nowe dokumenty (w dwóch wersjach językowych):
W dniu dzisiejszym udostępniliśmy raport “szczegółowa lista osób z wydziału” (dostępny w dziale “listy studentów”. Raport ten zawiera dane przygotowawcze do S10. Założenia do niego zostały przekazane do OI z Działu Kształcenia. Generowanie raportu trwa kilka minut.
Założenia raportu:
W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy w FAST nową funkcję dotyczącą obiegu blankietu ELS. Zmiany dotyczą archiwizacji studenta na kierunku odbioru ELS (lub oznaczenia stanem wygaszono IRK) w przypadku, gdy ELS jest oznaczona „w dziekanacie” lub/i została „przedłużona” (ale nie została wcześniej odebrana przez studenta):
· w przypadku, gdy archiwizowany student ma inny aktywny kierunek na innym wydziale -pojawi się komunikat o konieczności ZWRÓCENIA ELS DO CENTRUM PERSONALIZACJI. Automatycznie zostanie nadany status „zwrot do CP ELS”. W sytuacji tej, ELS należy zwrócić do CP ELS. Legitymację z CP ELS odbiera upoważniony pracownik z Wydziału, na którym student ma aktywny kierunek.
· w przypadku, gdy archiwizowany student ma aktywny kierunek na tym samym wydziale, lub nie ma innego aktywnego kierunku- pojawi się komunikat, że aktualna ELS została przeniesiona do ARCHIWUM. Automatycznie zostanie nadany status „archiwizacja”. Proces odbioru ELS jest zgodny z procesem „przywrócenia ELS”, opisanym w załączniku do zarządzenia w sprawie ELS (zgłoszenie się studenta do dziekanatu kierunku, na którym ELS została archiwizowana, odebranie ELS z teczki studenta po podpisaniu poświadczenia przywrócenia ELS).