Minione dwa tygodnie upłynęły pod znakiem szkoleń i spotkań z użytkownikami. Obyły się między innymi szkolenia z obsługi Systemu IRK dla komisji rekrutacyjnych oraz prezentacja naszego nowego systemu zapisów v2.0 dla studentów WNS.
Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 4.06.2012 – 15.06.2012
Nowe funkcjonalności:
- Udostępnienie narzędzia do powiązania dokumentu wykształcenia studenta z jego kierunkiem w FAST. Funkcja jest dostępna po kliknięciu przycisku “edytuj dokument” w zakładce OSOBA i umożliwia zmianę/zaznaczenie, że osoba została przyjęta na dany kierunek studiów na podstawie określonego dokumentu wykształcenia.
- Dodanie funkcji generowania opisu pracy dyplomowej do pliku .xml dla studentów po zalogowaniu w Portalu Studenta. Uwaga! Formularz dostępny na stronie opispracy.ug.edu.pl nie będzie więcej aktualizowany.
- Wprowadzenie narzędzia do importu sylabusów przedmiotów do modułu SYLABUS (szczegółowe informacje zostaną przesłane do Koordynatorów Kierunków uprawnionych do obsługi modułu).
Ponadto:
- Uruchomienie rekrutacji w Systemie IRK UG dla doktorantów na Studia Doktoranckie z Historii.
- Dodanie kolumny „suma wpłat” w liście studentów w FAST.
- Dodanie nowego warunku przyjęcia w zakładce DYPLOM oraz jego angielskiego odpowiednika.
- Udostępnienie w FAST szablonów decyzji uchylających (dot. Modułu Stypendialnego).
- Dodanie raportów: „poświadczenie obioru dokumentów przez absolwentów”, „oceny dla recenzenta” .
Poprawione błędy:
- Poprawienie nieprawidłowego działania przycisku ANULUJ w zakładce DYPLOM.
- Poprawiono generowanie raportu „ocena pracy dyplomowej”, „protokół egzaminu dyplomowego”.
- Naprawiono problem zw. z z długością nazwy pliku.xls tworzonego przy eksporcie listy osób z grupy salowej.
- Poprawienie dat generowanych na decyzjach stypendialnych.
- Umożliwienie generowania numeru konta studenta na dokumencie „wniosek o przelewanie stypendium na depozyt”.
- Poprawiono generowanie raportu „lista potrąceń” oraz dodano w niej kolumnę „kwota potrącenia”.
Oprócz rozwoju Systemu FAST, trwają prace zw. z obsługą systemu rekrutacyjnego, czyli Systemu IRK UG. W ciągu ostatnich dwóch tygodni zostało dodanych szereg funkcjonalności w Systemie IRK UG, wprowadzenie mechanizmu do kontroli zmian wyników kandydata w Karcie Wyników, aktualizacja wszystkich dokumentów generowanych z Systemu IRK itp.
Uprzejmie informujemy, że w dniu 15 czerwca 2012 roku od godziny 16:00 nastąpi przerwa w dostępie do Akademickiego Systemu Teleinformatycznego FAST przez około 1,5 godziny.
Za utrudnienia przepraszamy
Witamy!
Od dziś w cyklach dwutygodniowych będziemy dostarczać Państwu informacje dot. zrealizowanych przez nas zmian, udoskonaleń oraz dokonanych poprawek w Akademickim Systemie Teleinformatycznym FAST.
Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między
Nowe funkcjonalności:
- produkcyjne uruchomienie nowego modułu zapisów (zapisy 2.0) ! Nowe narzędzie zawiera szereg udoskonaleń, nowych funkcjonalności, statystyk i widoków, które znacząco usprawnią przeprowadzanie i nadzorowanie zapisów na zajęcia. Materiały dot. nowego narzędzia zostaną w najbliższym czasie przekazane Wydziałowym Koordynatorom Modułu Kształcenia.
ponadto:
- wprowadzenie narzędzia do rozsyłania maili do studentów z poziomu „komunikaty dla studentów”;
- dodanie nowego kodu niepełnosprawności w MOSN (kod K12-C);
- dodanie nowego pola w raporcie „zaświadczenie do banku” ( data wpisu na kierunek);
- aktualizacja niektórych raportów dostępnych z FAST;
Najważniejsze rozwiązane błędy:
- poprawienie błędu w ankietowaniu studentów powodującego duplikowanie ankiet w przypadku ankietowania grup salowych zawierających osoby z różnych kierunków;
- usunięcie duplikatów zatrudnień na liście pracowników w Multiedytorze;
- poprawienie kilku błędów w różnych raportach (np. poprawienie zliczania w raporcie do PFFRON, błędu przy generowaniu zaświadczenia o pobieranych stypendiach i generowaniu raportu za akademiki, nie generowania się decyzji o odmowie przyznania stypendium w Panelu Decyzyjnym Modułu Stypendialnego)
Jednocześnie ze smutkiem informujemy, iż z końcem maja zakończył pracę w naszym zespole Witek Zieliński. Od czerwca do zespołu dołączył nowy kolega, Andrzej Kasperowicz.