Archiwum miesiąca June, 2012

This content is password protected. To view it please enter your password below:

This content is password protected. To view it please enter your password below:

Minione dwa tygodnie upłynęły pod znakiem szkoleń i spotkań z użytkownikami. Obyły się między innymi szkolenia z obsługi Systemu IRK dla komisji rekrutacyjnych oraz prezentacja naszego nowego systemu zapisów v2.0 dla studentów WNS.

Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 4.06.2012 – 15.06.2012

Nowe funkcjonalności:

- Udostępnienie narzędzia do powiązania dokumentu wykształcenia studenta z jego kierunkiem w FAST. Funkcja jest dostępna po kliknięciu przycisku “edytuj dokument” w zakładce OSOBA i umożliwia zmianę/zaznaczenie, że osoba została przyjęta na dany kierunek studiów na podstawie określonego dokumentu wykształcenia.

- Dodanie funkcji generowania opisu pracy dyplomowej do pliku .xml dla studentów po zalogowaniu w Portalu Studenta. Uwaga! Formularz dostępny na stronie opispracy.ug.edu.pl nie będzie więcej aktualizowany.

- Wprowadzenie narzędzia do importu sylabusów przedmiotów do modułu SYLABUS (szczegółowe informacje zostaną przesłane do Koordynatorów Kierunków uprawnionych do obsługi modułu).

Ponadto:

- Uruchomienie rekrutacji w Systemie IRK UG dla doktorantów na Studia Doktoranckie z Historii.

- Dodanie kolumny „suma wpłat” w liście studentów w FAST.

- Dodanie nowego warunku przyjęcia w zakładce DYPLOM oraz jego angielskiego odpowiednika.

- Udostępnienie w FAST szablonów decyzji uchylających (dot. Modułu Stypendialnego).

- Dodanie raportów: „poświadczenie obioru dokumentów przez absolwentów”, „oceny dla recenzenta” .

Poprawione błędy:

- Poprawienie nieprawidłowego działania przycisku ANULUJ w zakładce DYPLOM.

- Poprawiono generowanie raportu „ocena pracy dyplomowej”, „protokół egzaminu dyplomowego”.

- Naprawiono problem zw. z z długością nazwy pliku.xls tworzonego przy eksporcie listy osób z grupy salowej.

- Poprawienie dat generowanych na decyzjach stypendialnych.

- Umożliwienie generowania numeru konta studenta na dokumencie „wniosek o przelewanie stypendium na depozyt”.

- Poprawiono generowanie raportu „lista potrąceń” oraz dodano w niej kolumnę „kwota potrącenia”.

Oprócz rozwoju Systemu FAST, trwają prace zw. z obsługą systemu rekrutacyjnego, czyli Systemu IRK UG. W ciągu ostatnich dwóch tygodni zostało dodanych szereg funkcjonalności w Systemie IRK UG, wprowadzenie mechanizmu do kontroli zmian wyników kandydata w Karcie Wyników, aktualizacja wszystkich dokumentów generowanych z Systemu IRK itp.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 15 czerwca 2012 roku od godziny 16:00 nastąpi przerwa w dostępie do Akademickiego Systemu Teleinformatycznego FAST przez około 1,5 godziny.

Za utrudnienia przepraszamy

This content is password protected. To view it please enter your password below:

This content is password protected. To view it please enter your password below:

Witamy!

Od dziś w cyklach dwutygodniowych będziemy dostarczać Państwu informacje dot. zrealizowanych przez nas zmian, udoskonaleń oraz dokonanych poprawek w Akademickim Systemie Teleinformatycznym FAST.

Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 21.05.2012 – 1.06.2012

Nowe funkcjonalności:

- produkcyjne uruchomienie nowego modułu zapisów (zapisy 2.0) ! Nowe narzędzie zawiera szereg udoskonaleń, nowych funkcjonalności, statystyk i widoków, które znacząco usprawnią przeprowadzanie i nadzorowanie zapisów na zajęcia. Materiały dot. nowego narzędzia zostaną w najbliższym czasie przekazane Wydziałowym Koordynatorom Modułu Kształcenia.

ponadto:

- wprowadzenie narzędzia do rozsyłania maili do studentów z poziomu „komunikaty dla studentów”;

- dodanie nowego kodu niepełnosprawności w MOSN (kod K12-C);

- dodanie nowego pola w raporcie „zaświadczenie do banku”  ( data wpisu na kierunek);

- aktualizacja niektórych raportów dostępnych z FAST;

Najważniejsze rozwiązane błędy:

- poprawienie błędu w ankietowaniu studentów powodującego duplikowanie ankiet w przypadku ankietowania grup salowych zawierających osoby z różnych kierunków;

- usunięcie duplikatów zatrudnień na liście pracowników w Multiedytorze;

- poprawienie kilku błędów w różnych raportach (np. poprawienie zliczania w raporcie do PFFRON, błędu przy generowaniu zaświadczenia o pobieranych stypendiach i generowaniu raportu za akademiki, nie generowania się decyzji o odmowie przyznania stypendium w Panelu Decyzyjnym Modułu Stypendialnego)

Jednocześnie ze smutkiem informujemy, iż z końcem maja zakończył pracę w naszym zespole Witek Zieliński. Od czerwca do zespołu dołączył nowy kolega, Andrzej Kasperowicz.