Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 19.11.2012 – 30.11.2012

Przeprowadzenie dodatkowych szkoleń z obsługi nowych narzędzi DYDAKTYKI Modułu Kształcenia dla Wydziałowych Koordynatorów Wydziałów: Zarządzania, Biotechnologii, Nauk Społecznych oraz Chemii.

Udostępnienie paneli do obsługi problemów przy przedłużaniu ELS wyznaczonym pracownikom Działu Kształcenia (Agnieszka Krajewska, Anna Smykowska, Joanna Bart).

Prace nad zaktualizowaniem obsługi przenoszenia osób między grupami “za skierowaniem” w Panelu Nauczyciela na potrzeby przedmiotów innych niż WF.

Przekazanie modułu “kar i nagród” oraz zaktualizowanego działania “wku” w zakładce INNE do testów akceptacyjnych Działu Kształcenia.

Przygotowanie dla Działu Księgowości Finansowej rozliczenia rekrutacji z Systemu IRK UG 2012/2013.

Wprowadzenie możliwości importu sylabusów z wykorzystaniem numeru pracownika (zamiast numeru PESEL) oraz zmiany w zakresie pola “kontakt”.

  • Dodana została kolumna kontakt do głównego prowadzącego, która powoduje nadpisanie danych z pola email w FAST (teraz trzymane są tam tylko adresy email). Może to być dowolny tekst do 1000 znaków. Np. numer telefonu, adres strony internetowej itp. (klucz kolumny należy pobrać z szablonu importu dostępnego w PP),
  • kolumna nr pracownika obsługuje teraz nie tylko numery PESEL ale także numery z bazy kadrowej. Procedura jest następująca:

System pobiera numery PESEL i/lub pracownicze z komórki arkusza (dzieli je średnikiem lub przecinkiem), jeżeli numer ma maksymalnie 6 znaków szuka w bazie kadrowej PESELu pracownika, jeżeli 11 przechodzi do pkt 3, za pomocą PESELu przeszukuje bazę FAST,

Jeżeli system nie znajdzie pasującej osoby w bazie kadrowej lub osoby o pobranym numerze PESEL z FAST wyświetla odpowiedni komunikat wskazujący problematyczny wiersz importu oraz numer pracownika/PESEL, do którego nie udało się znaleźć zatrudnienia w FAST.

Weryfikacja poprawności zdefiniowania zapisów na jednym z kierunków WNS, przeprowadzenie zapisów.

Ponadto:

  • [indeks w FAST, raporty] Dodanie do indeksu studenta w oknie “średnia” możliwości wygenerowania raportu z listą przedmiotów, które liczą się do średniej u tej osoby.
  • [raporty] Wprowadzenie obsługi oświadczeń BHP dla doktorantów
  • [sylabusy] Cofnięcie statusów sylabusów na zablokowany oraz umożliwienie ich edycji.
  • [grupy] Sprawdzanie przy edycji grupy salowej(zajęciowej), czy prowadzący zgadza się z sylabusem.
  • [grupy] Wyszukiwarka grup po studencie.
  • [grupy] Alfabetyczna lista prowadzących.
  • [grupy] Poprawienie wyświetlania liczby osób na listach grup.
  • [zapisy] Usprawnienie, by po zapisaniu kolejnej tury zapisów, program automatycznie przechodzi do zakładki z nowo utworzoną turą
  • [zdrowie] Poprawienie dodawaniu orzeczenia w trakcie trwania poprzedniego. Usprawnienie, by przy przenoszeniu orzeczenia do archiwum pojawia się komunikat prośba o poprawnie komunikatu brzmiący: „Ponieważ daty orzeczeń znajdujących się w archiwum pokrywają się z obecnie wypełnianymi danymi należy wypełnić pole ‘Orzeczenie uznane na UG’ ”.
  • Poprawienie działania “kalendarzyka” przy polach z datą, dostępnych w aplikacji FAST – wprowadzenie możliwości “rozszerzenia” okienka.
  • [Moduł Osobowy] Aktualizacja danych kilku studentów (na prośbę Działu Kształcenie usunięcie błędnie dodanego kierunku, połączenie rekordu studenta itp.).
  • [ankiety] Poprawienie generowania xls i pdf przy analizowaniu wyników ankiet.
  • [płatności] Identyfikacja i rozwiązanie problemu z bankiem, związanego z wgrywaniem do FAST opłat z przelewów na indywidualne konta.
  • Aktualizacja formularza uprawnień dot. obsługi doktorantów.