Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) zdarzeń, funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 23.09.2013 – 04.10.2013)

Udostępniony II etap Indeksu Elektronicznego (informacja o tym przekazywana była oddzielnym komunikatem w dniu 23.09.2013 w “aktualnościach”). Na etap ten składają się:

1. Dalsze funkcje w  “Panelu zgód”:

– Przedmiot uzupełniający;

- Różnica programowa;

- Zgoda dziekana na dodanie przedmiotu;

– Zamiana przedmiotu lub bloku;

- Zgoda na przywrócenie terminu zaliczenia;

– Zgoda na zmianę terminu zaliczenia;

– Zgoda na przedłużenie sesji;

– Zgoda na przeniesienie terminu realizacji zajęć;

2. Zdarzenia przy dodawaniu osób do FAST:

– Przyjęcie na podstawie umowy (np. Erasmus);

– Przeniesienie z innej uczelni;

– Rekrutacja;

– Ponowna rekrutacja;

3. Archiwizacja studenta z wymiany międzyuczelnianej: wygaśnięcie umowy.

4. Przeniesienie osiągnięć.

Wraz z nowymi funkcjami, udostępniona została zaktualizowana instrukcja obsługi.

W pierwszym tygodniu października odbyły się zapisy na zajęcia z wychowania fizycznego koordynowane przez SWFiS, przeprowadzane były także zapisy na zajęcia i na seminaria na różnych kierunkach UG (Informatyka, Anglistyka, Psychologia, Politologia, wydział PiA, Wydział Historyczny).

Uruchomiona została “ankieta na wejściu” dla nowo przyjętych na studia studentów.

Udostępnione zostały w FAST umowy ze studentami (w wersji polskiej).

Ponadto:

  • Została dodana kolumna w liście osób w FAST  “data zaliczenia szkolenia bibliotecznego”, umożliwiająca weryfikację zaliczenia  elearningowego szkolenia bibliotecznego przez studenta.  Kolumna przedstawia nie tylko dane z aktualnego roku akademickiego, ale także dane archiwalne.
  • Zostało wprowadzone usprawnienie w podglądzie toków studiów, umożliwiające zespołom lektoratowym pracującym na tokach studiów przejście do sylabusów przedmiotów.
  • Dodanie możliwości wygenerowania numerów pracowników z Multiedytora (lista pracowników – ikonka excela).
  • Zostały dodane przyciski umożliwiające szybką zmianę miesięcy w tył i w przód w oknie “kalendarzyka” w FAST.
  • Zgodnie z wytycznymi otrzymanymi z Działu Kształcenia zostały zmienione opisy tłumaczenia skali ocen w generowanym z FAST suplemencie.
  • Utworzenie mechanizmu umożliwiającego poprawienie kodu dziedziny w sylabusach
  • Zostały dodane nowe usprawnienia w zakresie obsługi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności: automatyczne oznaczanie niezaliczenia testu itp.;

Najważniejsze rozwiązane błędy:

  • Poprawienie problemu z błędnym wyświetlaniem informacji o rozliczeni semestru gdy student był przenoszony na inny przedmiot (dotyczyły zajęć WF).
  • Bieżące poprawki na pojawiające się zgłoszenia o trudnościach w korzystaniu z Nowego Indeksu (takie jak poprawienie działania przycisku “usuń” w panelu zgód, problemy z archiwizacją jednego ze studentów, dodaniem urlopu z powodu długotrwałej choroby itp.).