Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) zdarzeń, funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 23.09.2013 – 04.10.2013)
Udostępniony II etap Indeksu Elektronicznego (informacja o tym przekazywana była oddzielnym komunikatem w dniu 23.09.2013 w “aktualnościach”). Na etap ten składają się:
1. Dalsze funkcje w “Panelu zgód”:
– Przedmiot uzupełniający;
- Różnica programowa;
- Zgoda dziekana na dodanie przedmiotu;
– Zamiana przedmiotu lub bloku;
- Zgoda na przywrócenie terminu zaliczenia;
– Zgoda na zmianę terminu zaliczenia;
– Zgoda na przedłużenie sesji;
– Zgoda na przeniesienie terminu realizacji zajęć;
2. Zdarzenia przy dodawaniu osób do FAST:
– Przyjęcie na podstawie umowy (np. Erasmus);
– Przeniesienie z innej uczelni;
– Rekrutacja;
– Ponowna rekrutacja;
3. Archiwizacja studenta z wymiany międzyuczelnianej: wygaśnięcie umowy.
4. Przeniesienie osiągnięć.
Wraz z nowymi funkcjami, udostępniona została zaktualizowana instrukcja obsługi.
W pierwszym tygodniu października odbyły się zapisy na zajęcia z wychowania fizycznego koordynowane przez SWFiS, przeprowadzane były także zapisy na zajęcia i na seminaria na różnych kierunkach UG (Informatyka, Anglistyka, Psychologia, Politologia, wydział PiA, Wydział Historyczny).
Uruchomiona została “ankieta na wejściu” dla nowo przyjętych na studia studentów.
Udostępnione zostały w FAST umowy ze studentami (w wersji polskiej).
Ponadto:
- Została dodana kolumna w liście osób w FAST “data zaliczenia szkolenia bibliotecznego”, umożliwiająca weryfikację zaliczenia elearningowego szkolenia bibliotecznego przez studenta. Kolumna przedstawia nie tylko dane z aktualnego roku akademickiego, ale także dane archiwalne.
- Zostało wprowadzone usprawnienie w podglądzie toków studiów, umożliwiające zespołom lektoratowym pracującym na tokach studiów przejście do sylabusów przedmiotów.
- Dodanie możliwości wygenerowania numerów pracowników z Multiedytora (lista pracowników – ikonka excela).
- Zostały dodane przyciski umożliwiające szybką zmianę miesięcy w tył i w przód w oknie “kalendarzyka” w FAST.
- Zgodnie z wytycznymi otrzymanymi z Działu Kształcenia zostały zmienione opisy tłumaczenia skali ocen w generowanym z FAST suplemencie.
- Utworzenie mechanizmu umożliwiającego poprawienie kodu dziedziny w sylabusach
- Zostały dodane nowe usprawnienia w zakresie obsługi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności: automatyczne oznaczanie niezaliczenia testu itp.;
Najważniejsze rozwiązane błędy:
- Poprawienie problemu z błędnym wyświetlaniem informacji o rozliczeni semestru gdy student był przenoszony na inny przedmiot (dotyczyły zajęć WF).
- Bieżące poprawki na pojawiające się zgłoszenia o trudnościach w korzystaniu z Nowego Indeksu (takie jak poprawienie działania przycisku “usuń” w panelu zgód, problemy z archiwizacją jednego ze studentów, dodaniem urlopu z powodu długotrwałej choroby itp.).