Poniżej lista najważniejszych (z punktu widzenia użytkownika) funkcjonalności i udoskonaleń, zrealizowanych między 22.10.2012 – 02.11.2012

W związku z wprowadzeniem kontroli zgodności danych między kartami legitymacji elektronicznymi a danymi zapisanymi w systemie zostały przygotowane panele do obsługi wyjątków.

Udostępnienie użytkownikom Modułu Kształcenia ze Studium Języków Obcych panelu dla wymogów lektoratów, narzędzia dedykowanego SJO, umożliwiającego weryfikację wprowadzonych przez Wydziałowych Koordynatorów MK lektoratów do siatek zajęć.

Został wprowadzony “tymczasowy obieg legitymacji doktoranckiej”. Obieg ten działa w następujący sposób:

  1. Po wydrukowaniu i przedłużeniu ELD, CP ELS rejestruje w FAST wydrukowanie ELD. W CP pracownik przedłuża ELD i nakleja hologram. Rozliczanie holo następuje w programie OpTeam.
  2. Upoważniona osoba z dziekanatu zgłasza się do CP ELS po odbiór ELD. Rejestruje odbiór z CP ELD w FAST zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami (proces identyczny jak przy odbiorze ELS).
  3. Upoważniona osoba z dziekanatu przekazuje ELD właściwym pracownikom dziekanatu. Pracownicy dziekanatu rejestrują otrzymanie ELD „w dziekanacie”. W tym momencie system automatycznie dopisuje informacje o przedłużeniu ELD, z nazwiskiem  Agnieszki Krajewskiej.

Przekazanie do testów akceptacyjnych SJO modułu obsługi certyfikatów językowych FAST.

Przeprowadzenie szkolenia z Modułu Kształcenia dla Wydziału Chemii oraz spotkania dotyczącego Modułu Kształcenia dla pracowników SJO.

Ponadto:

  • [indeks] Przywrócenie zabezpieczenia w systemie przed wprowadzeniem ponownie tego samego kierunku tej samej osobie.
  • [EL] Zmiana liczby dozwolonych znaków w polu “ulica” przy adresie wykorzystywanym do wniosku o wydanie legitymacji elektronicznej.
  • [MK] Import pracowników z Oceanografii z programu PENSUM do FAST.
  • [Płatności] Przygotowanie raportu dotyczącego wpłat i należności dla Działu Analiz Ekonomicznych.
  • [MK] Wprowadzenie kolumny z numerem pracowników w liście pracowników w Multiedytorze.
  • [raporty] Drobne aktualizacje w raportach umów – np. zmiana przedstawiciela w umowach jednego z Wydziałów.
  • Nadanie uprawnień od odbioru ELD dla wskazanych przez Dział Kształcenia użytkowników.
  • Aktualizacja instrukcji FAST – dodanie instrukcji przedłużania ELS oraz hologramów.

Moduł Stypendialny

  • Wprowadzenie poprawki w raporcie socjalnym generowanym z FAST.
  • Aktualizacja raportu wypłaconych stypendiów, generowana przez jednostki finansowe – uwzględnienie wygenerowanych dla danego miesiąca korekt i wykazanie ich w raporcie.
  • Udostępnienie wprowadzania wypłat w Module Stypendialnym.

Ankiety

  • Weryfikacja zgłoszenia z Wydziału Ekonomicznego w sprawie ankiet z roku 2011/2012
  • Poprawienie mnożnika przy obliczaniu średniej wypełnień w analizie wyników ankiet.

Sylabusy

Bieżąca pomoc w  zakresie wypełniania sylabusów przez pracowników, aktualizacja listy koordynatorów sylabusów.

Dalszy rozwój Dydaktyki:

  • Dalsze prace nad zidentyfikowanymi brakami w zakresie obsługi grup (rozwój wyszukiwarki, prace nad obsługą szablonów grup).
  • Aktualizacja uprawnień dla osób korzystających z Dydaktyki Modułu Kształcenia.
  • Poprawienie literówki przy kreatorze dodawania przedmiotów.
  • Generowanie widoczności przy dodawaniu toku i z podglądu (ustawianie widoczności dla właściwych semestrów lat akademickich).
  • Przejście z podglądu szczegółów przedmiotu użytego w toku  do właściwego sylabusa (pod warunkiem posiadania uprawnień).
  • Domyślne ustawienie widoczności tworzonego toku wg zagnieżdżenia toku.
  • Wprowadzenie zabezpieczenia, by nie można było zapisywać obiektów bez ustawionych widoczności.
  • Wprowadzenie dodatkowych informacji o przedmiocie w podglądzie szczegółów przedmiotu.